خداحافظی شبنم شانی زاده اصلی با دنیای هنر چون طراحی و نقاشی و طراحی لباس برای همیشه

سلام


نوشتن این مطلب برای من سخت است که باید برای همیشه خداحافظی کنم با دنیا مد و طراحی لباس، طراحی و نقاشی به خاطر ریه ام.
منظورم این نیست دل کندن از رشته مورد علاقه ام سخت است اصلا چرا که به دارایی ها در دنیا دل نمی بندم هرگز. سخت از این جهت که یک سال در انتظار نشستم درست در اوج اطمینان کردن از بهبودی کامل ریه ام مجدد امروز حمله تنفسی شروع شد، ریه ام به شدت درد می کند.
هیج وقت به جسمم آسیب نمی زنم چون خودخواه نیستم. هرگز دلتنگ و بی تاب این شاخه و رشته نخواهم شد. چرا که دارم قدم در رشته ای می گذارم که بسیار مفید خواهد بود برای هموطنانم.
از الان نمی نویسم رشته جدید که قرار است انتخاب کنم چیست. می خوام مدرک تحصیلی مقدماتی اش را بگیرم بعد اعلام کنم تغییر وضعیت بدهم در پروفایل کلیه صفحه هاتم در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها.
کسانی که در رشته هنر هستند برایشان بهترین از خدا خواستارم.
برای من "شبنم شانی زاده اصلی" دعا کنید در راهی که دارم قدم می گذارم در داخل آن از همان ابتدا، درست و محکم قدم بگذارم، تا زنده ام خادم بندگان خدا باشم. هرگز تحت هیچ شرایطی اسیر هوای نفسانی مقام و منزلت و درآمد آن نشوم جز خدمت گذاری کردن و برقرار کردن عدالت هیچ کاری انجام دهم.

راه سختی در پیش روی دارم که بعد از ادامه تحصیل دادن و شاغل شدن آغاز می شود آن سختی راه.

بهترین ها از خدا برای شما خواستارم. به شعر نوشتنم ادامه خواهم داد.

"شبنم شانی زاده اصلی"


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.