بیوگرافی شبنم شانی زاده اصلی

زاده 18 فروردین 1364 امیریه تهران ایران. دیپلم طراحی و دخت، فوق دیپلم شبکه کامپیوتر.

شروع فعالیت ها:دهه 70 نقاشی که هیچ آثاری وجود ندارد از این دهه ، عکاسی کردن با دوربین عکاسی معمولی و بعد از آن دوربین موبایل1382

خیاطی لباس زنانه و بچه گانه1383 طراحی لباس1389 نویسندگی1391 شعر1395 تولید و طراحی شمع تزیینی.

به اجبار مادر وارد رشته خیاطی شده و پس از اخذ دیپلم خیاطی مجدد به اجبار مادر سه بار دوره مهارت خیاطی را گذرانده که به شکست منجر شد.

من با پا گذاشتن به هر رشته ای که در آن توانایی و استعداد داشت با مخالفت شدید مادرم  روبرو می شدم. در حال  حاضر هم  با مخالفت شدید او مواجه می شوم با این حال نا امید نشده تمام تلاش خود را کرده ام به اهدافم رسیدم و موفق شدم .

به خواست والدینم سال 1380 از تهران به استان مازندران، شهر بابلسر مهاجرت کردم با خانواده. در حال حاضر مشغول گذراندن دوره در مازندران هستم و بعد در تهران باید بگذرانم پس از تکمیل دوره ها در داخل  ایران از ایران مهاجرت خواهم کرد به دلایل شخصی.

اولین اثر فیلمنامه ام در همان سال های اول نوشتن به سرقت رفت به دلیل ثبت نکردن نتوانستم پیگیری قانونی کنم. سرقت اثرم شوک عظیم به من وارد کرد که 4 سال طول کشید. پس از خارج شدن از شوک اقدام به نوشتن کردم که با ناراحتی ریه مواجه شدم که مجبور شدم فعالیتم را هم در این زمینه هم نقاشی کردن با مواد شیمیایی موقت کنار بگذارم.خداوند را شکر می کنم به خاطر اینکه استعداد فروانی به من ارزانی داشته است که با گذر زمان نمایان می شود باعث سعادت من می شود.


تا کنون هیچ آثاری از من منتشر نشده است در جلد کتاب، نشریات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.